24-05-10

Just nu finns det inte något jobbigare än skrivkramp. Det känns som om jag kunde skriva femton sidor om vad jag har i huvudet men när det väl kommer till kritan så kan jag inte forma det till ord. Men bara för att få det sagt så är jag såå otroligt trött på att folk ska bli så otroligt avundsjuka. Att prata skit bakom ryggen på folk eller sitta bakom en data skärm och snacka skit bevisar bara exact hur ni ligger, låååååååggggggtttt!!!

Ärligt talat så har jag haft bättre dagar. Jag vaknade up och var så trött att det kändes som om jag var i en koma och jag trodde att det var lördag morgon för någon anledning. Så jag råkade sova för länge så det slutade med att jag hade tio minuter på mig att göra mig klar. Sen när jag väl kommer till skolan så märker jag att jag glömde typ halva mitt bild project hemma :/. Sen somna jag på lektionen för i helgas fick jag ingen sömn över huvud taget. Det var Sissi's födelsedag och vi firade med att åka till Lundakarnivalen. Sen åkte jag Sissi och Thara hem till Sissi och vi bestämde att gå ut och äta. Det var en sjukt bra middag och firande men ingen sömn. Sen på gympan så bevisade jag att jag är den klumpigaste personen i Europa. Vi spelade Dodgeball och jag springer fram för att fånga en boll och trillar och landar rakt på ryggen. Efter mitt kära stunt så gick jag och Dorotea och köpte signature fruit sallade på Redfellas. Det gör alltid allting bättre! ;D puss puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0