Trröööött...

Jag är såå sjuukkt trött för tillfället att jag håller på att kollapsa.

Dem senaste två nätterna har jag sovit ungefär tre timmar och sen är det dem låånngga skoldagarma med alla tusen tone läxor som ska göras klart nu i slutet av året! Det känns som om jag kommer att dö när som helst. Jag sover så sjukt dåligt bara för att dem senaste två dagarna har jag vaknat kl 2 på morgonen för att mitt rum är lika varmt som en bastu. Sen så öppnar jag dörren och annat men vad jag än gör så kan jag inte somna om! Till slut tar jag en kudde och en filt och lägger mig på soffan i vardags rummet men det är så sjukt obekvämt att jag inte kunde sova en blund. Nu skulle jag igentligen ut med några kompisar men jag är helt död så nu ska jag bara sova! puss puss puss xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0