FYI!

När man ser någon som man tycker är snygg så kan det, och brukar hända, att man nästan lurar sig själv till att gilla honom. Han kanske har det där rufsiga håret, dem oemotståndliga blåa ögonen, vad man nästan skulle kunna tro är det perfecta ansiktet och såklart tvättbädan. Men man måste verkligen lära sig att se förbi allt det där som distraherar en från vad han igentligen är. Jag har själv gjort det här mistaget och det finns inte en ända sak som känns bra med det. Det some faktiskt känns bra, ser du senare att det bara var bara en massa skit som inte var sant. Jag lovar dig att om han inte en bra kille så kommer du att se rakt igenom honom snart!
Jag har kommit över en kille some var nästan helt perfect men i slutet på dagen så kunde jag se att han inte var så speciell och att jag faktiskt kan få mycket bättre. Jag kände att han var schysst, söt och trevlig men att jag inte ville ha honom och jag har slösat bort min tid med att gilla honom. Det bara visade sig att jag inte gillade honom så mycket som jag trodde och jag ville ha honom som kompis :). Jag vet att det här var lite orelevant men jag kände bara att jag ville skriva av mig :D. puss <33

Kommentarer
Postat av: m at il d a

svar; det är ovanligt men ack så roligt :D

2010-05-13 @ 17:55:18
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0