Ditch...

Så igår kväll så skulle jag ut med mina kompisar, vi skulle skaffa lite drinks och sen sticka hem till en av killarna. Dem hade först sagt till oss att dem skulle fixa drinksen till när jag och Nathalie skulle komma men när vi sen kom ditt så hade dem inte fixat något alls. Så vi gick runt i hela jäkla Limhamn och bara snacka när vi också höll på att frysa ihjäl. Sen så sa vi bara att vi skulle gå hem till en av killarna och titta på film men när vi var påväg så helt plötsligt cyklar dem bara runt om hörnet och vi går efter men när vi går runt hörnet så har dem försvunnit och bara lämnat oss. Så där står jag och Nathalie i fucking maze Limhamn och fryser som fan. Sen när vi ringer dem så svarar dem inte och man kan verkligen fråga sig om dem är 6 åringar?
Det slutar med att min pappa kommer och hämtar oss. Sen när jag kommer hem så går jag och lägger mig lite innan 2. Och precis när jag har somnat så ringer dem mig två gånger och jag känner verkligen inte för att svara (eftersome jag blev väkt och fortfarande sur för att dem lämna oss) så jag skiter i det och somnar om och allt slutar med att jag vaknar up sur och irriterad. Tack så skit mycket!

Kommentarer
Postat av: nicky (:

HAHAHA aww, jaha det va det smset handlade om haha (L)

2010-05-23 @ 22:35:02
URL: http://nickybehshad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0