Chill Kväll <3

Igår kväll så kände jag och mina kompisar bara för att chilla lite ute någonstans så vi drog till Västra Hamn och hade en sjukt mysig kväll vid titanic med solnedgången som ni kan se lite av på bilden. Det blev lite kallt men det var bara att krama om varandra så blev det bra :). Jag skulle sätta up typ kvällens oufit men det blev typ ingen vidare outfit igår för vi skulle ju bara chilla lite så jag drog bara på mig ett par härliga mjukis byxor med ett linne och sen min läder jacka över och så klart pricken över i:et, mina härligt orginal vita converse :D.
Sen vill jag vara lägga till att den röda texten som du ser på hörnet på bilden är en sjukt bra resturang som  heter Salt och Brygga. Recommenderar den varmt till alla! xx puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0