12-05-10

Imorse fick jag gå upp klockan åtta bara för att jag hade ett tandläkar besök some jag hade glömt, så sovmorgonen some jag hade planerat blev ju inge vidare. Men mamma fick föra mig iallafall och sen åkte vi till toppen för att köpa färska bullar :). Finns typ inget bättre när man är ledig. Idag planerar jag att bara chilla lite tills ikväll för det är min lediga dag från stallet så jag behöver inte åka ut och jobba idag :). Vilket är rätt skönt men jag skulle behöva pengarna nu för jag har hittat en massa kläder some jag vill köpa här och där (jag kan lägga up bilder på en outdfit jag har hittat some är sjukt skön). Men väldigt glatt kan jag nu säga att jag har fått jobb på Falsterbo Horse Show i sommar :D. Jag ska jobba för Caterevent och sälja mat hela veckan, lite sorgligt att det blir så stressigt att man inte kommer kunna see mycket ridning men det är sjukt bra betalt för veckan och sen ska jag också jobba lite av veckan innan och veckan efter. Sen blir det väl för hoppningsvis två veckors servitris jobb på min pappa's kompis resturang där vi har vårt sommar ställe, Torekov. Sen kom jag på att jag måste kolla in hur långt tid och sånt det tar att ta moppekort, eftersome jag kommer behöva köra en moped some jag köper med pengarna some jag säljer min häst för. Men även om jag får moppen och allt så har jag ändå problemet att jag kan inte köra till Falsterbo varje dag some jag ska till jobbet för det kommer bli skit mycket bensin varje dag. :( Och mina föräldrar låter mig inte campa, men jag försöker övertala dem för min bästa kompis Cornelia som bor uppe i Mölle ska också jobba där och hon ska campa och fatta hur jävla roligt det skulle bli om vi kunde på göra det tillsammans ;D. Det var det om vad jag hade och säga just nu, det blir nog mer inlägg under dagen. Puss puss puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0