God Natt :)

ok så nu har jag inte skrivit till er i evigheters evigheter men jag har haft fullt up efter det här har varit dem sista veckorna med skolan och det har varit ball, priser, betyg mm. Men nu har jag hittat en skön lugn stund med mitt te att bara sätta mig ner och skriva till er sötisar :). I dag så städade jag ut hela mitt skåp och det låter något otroligt mycket enklare än det är. Jag har inte städat det en enda gång sen i början på året när jag fick det och bara mer och mer paper och annat har stapplat up sig till en jätte fin stor hög :S.
I alla fall så var jag i stan idag och kollade efter en ny klänning till avslutningen och hittade en jätte söt klänning på MQ. Jag ska hämta up den imorgon och då lägger jag up den på bloggen också så att ni kan få see den, på samma gång kan jag lägga up klänningen som jag köpte till min ball/middag på skolan. På ballen hade jag mina mörk blåa pumps och till avslutningen blir det espadrillos :D (en av mina favoriter).
I morgon blir det i alla fall brännboll som jag älskar men tack vare Svergie så har vi ett otroligt dålig regn väder som inte verkar vilja försvinna. Det är det mesta som jag har att säga just nu men jag snackar med er senare :) puss puss xxx

Kommentarer
Postat av: nicky (:

SV; heeej jag åker på fredag, asså om 5 dagar. vet inte om vi hinner träffas men ska försöka, kan inte ringa nu, men ringer imorgon puss :)) xx

2010-06-13 @ 19:12:43
URL: http://nickybehshad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0